Studenti Ekonomskog fakulteta u finalu P&G CEO Challenge takmičenja

, RAZNO

Tim studenata Ekonomskog fakulteta plasirao se u finale takmičenja P&G CEO Challenge Europe. Maja Plavšić, Nikola Cvetković i Marko Stojanović su na takmičenju kompanije P&G za region Jugoistočne Evrope održanom u Bukureštu osvojili prvo mesto i tako obezbedili učešće u finalu.

Zadatak učesnika je bio da reše studiju slučaja na temu uvođenja inovacije na tržište brijača u Srbiji. Inovacija se odnosi na jedan od P&G brendova – Flexball Proglide brijaču Gillette. Tim je svoju kampanju zasnovao na sloganu „The New Normal“ sa ciljem približavanja ovog luksuznog proizvoda širim grupama potrošača.

PG2

Takmičenje je obuhvatalo dve faze. U prvoj fazi, takmičari su online putem slali svoja rešenja koja su se odnosila na upravljanje brendom i prodajom. Druga faza je podrazumevala razmatranje logističkog i finansijskog aspekta lansiranja proizvoda. Nakon što se odlično pokazao u obe runde takmičenja, naš tim je u regionalnom sedištu kompanije P&G, u Bukureštu, proveo nekoliko dana i tom prilikom prezentovao svoje rešenje.

Veliki trud i posvećenost nisu prošli nezapaženo. Studenti Ekonomskog Fakulteta su sa svojom prezentacijom osvojili prvo mesto na takmičenju. Čestitamo našim studentima na ostvarenom sjajnom rezultatu i želimo im puno sreće 29. juna, kada će u Ženevi odmeriti snage sa pobedničkim timovima iz svih regiona Evrope.

Izvor: www.ekof.bg.ac.rs

Leave a Reply