Svetska kritika o Beogradskoj filharmoniji: BGF prvorazredni orkestar!

, AKTUELNO

„Bahtrek“ (Bachtrack), vodeći svetski portal za kritiku i mapiranje koncerata klasične muzike, proglasio je Beogradsku filharmoniju prvorazrednim orkestrom. Koncert koji je održan 2. februara 2018. na Kolarcu, pod palicom šefa-dirigenta Gabrijela Felca, ocenjen je sa četiri zvezdice, odnosno kao izuzetan i jedan od najboljih događaja u klasičnoj muzici u svetu u ovoj godini.

„Ovim koncertom Beogradska filharmonija je pokazala da je prvorazredni orkestar – što je, pretpostavljam, očigledno u Srbiji, ali je, za nas koji dolazimo izdaleka, to prijatno otkriće“, napisao je Piter Konors za „Bahtrek“. U kritici pod nazivom „Duhovi i muzička magija Gabrijela Felca i Beogradske filharmonije“, ističe se i fenomen rasprodatih koncerata, uvođenje ulaznica za stajanje i celokupni program sezone koji je ocenjen kao veoma kreativan.

Najveći svetski portal iz oblasti kritike u klasičnoj muzici, na četiri jezika objavljuje kritike koje svakoga meseca prati 250 000 ljudi. Na „Bahtreku“ se mogu naći intervjui sa znamenitim umetnicima današnjice kao i najave najbitnijih događaja i festivala širom sveta. O Filharmoniji je „Bahtrek“ prvi put pisao 2014. godine u kritici „Ubedljiv nastup Beogradske filharmonije na prvoj američkoj turneji“ nakon koncerta održanom u „Severans holu“ u Klivlendu, ocenivši da je to orkestar koji treba pratiti u budućnosti koji ima potencijal da bude na vrhunskom nivou.

Celokupna kritika koncerta održanog nedavno na Kolarcu dostupna je na sajtu „Bahtreka“:  https://bachtrack.com/review-dukas-beethoven-ghost-feltz-belgrade-philharmonic-february-2018.

Izvor naslovne fotografije: Marko Đoković