Grčki objektiv i srpska moda

, RAZNO

Sasvim slučajni putevi nas dovedu do nekih ljudi, ali godine koje uslede nam pokažu da to jeste bilo sa nekim razlogom. Kada sam upoznala Tomasa, on je bio na početku fotografskog hobija koji je išao ka ozbiljnijem, profesionalnom nivou. Tačnije, jedna njegova slučajna fotografija i jeste bila razlog našeg međusobnog pronalaska.  Kasnije, Tomas je sve intenzivnije nastavio putem fotografije, dok sam ja, opet, u svojim hobijima i poslovnim počecima, ostala verna modi, modelingu, kreiranju, fotografiji, blogovanju, pisanju, i nisam propuštala nijednu priliku da usavršim svoje poznavanje ovih oblasti, kao i za upoznavanje ljudi istih interesovanja. I evo nas opet, Tomas i ja, nanovo se srećemo i svaki put ostavimo prostora za sledeći susret i saradnju.

h

Ovog puta, Tomas je uložio svoje fotografsko umeće i slobodno vreme kako bi doprineo razvitku jednog novog brenda odeće za dame sa stavom, buntom i verom u sebe, kao i da bismo zajedničkim snagama napravili set dobrih “fotki” za jedan blog koji se već duže vreme obraća upravo takvim damama i okuplja takvu publiku.

Foto sešn je organizovan u Grčkoj, na različitim lokacijama modernog zdanja u centru Soluna „New City Hall of Thessaloniki“  (http://www.architravel.com/architravel/building/new-city-hall-of-thessaloniki/  ). Ovaj masivni, ali nenapadni kompleks zgrada, povezan brojnim hodnicima, sa prostranim dvorištem i prilazom, kome i slučajni prolaznici mogu lako pristupiti, je lako i brzo postao jedna od omiljenih lokacija za razne foto sešne.  Dve glavne, odvojene zgrade broje ukupno 14000 kvadratnih metara i dizajnirane su za različite svrhe. Jedna je namenjena opštinskim vlastima, dok je druga ostavljena za rekreativne i društvene aktivnosti.

slika 3

Svetli, visoki, čisti zidovi u jednom delu kompleksa, dobro su poslužili za refleksiju svetlostiminimalistički akcenat, dok su betonske ploče i garažni prostor, sa svojim znakovima zabrane i smernica u drugom delu, dali pomalo geto notu. Prolaznici i zaposleni koji su cirkulisali sve vreme, neki rado i zastajkivali kako bi bolje videli šta se to dešava, su bili smetnja samo prvih par minuta, dok nismo shvatili da nam upravo tako nešto i treba, kako bismo u potpunosti ignorisali radoznalost okoline i strogo se usredsredili na ono što nam je jedino bitno – dobiti pravu “fotku”.

h

slika 5

Danas je Tomas u sedmoj godini bavljenja fotografijom. Njegova lista klijenata uključuje modne brendove, modele i modne agencije, uz koju paralelno razvija i reklamnu portretsku fotografiju (http://thomas-andreas.com/ ). Ni u slobodno vreme ne ispušta kameru iz ruku. Putuje i pronalazi nove destinacije, proučava lokacije, otkriva nove talente i modele, planira i izvodi projekte u oblasti fotografije portreta, upotpunjava portfolio, objavljuje i izlaže svoje radove.

h

slika 7

Nina Mihas

Fotografije: Thomas Andreas