JT International ušla u top 5 kompanija u kategorijama najpoželjnijeg poslodavca i najboljeg Employer Branding nastupa u okviru istraživanja Belgrade Youth Awards

Za nama je još jedan uspešno održan Belgrade Youth Fair, na kojem su učestvovale najveće kompanije koje posluju u Srbiji. Svaka od njih istakla se svojim atributima i vrednostima i tako doprinela da čitava manifestacija dobije odlike najboljeg i najvećeg karijernog događaja za mlade. Posetili smo kompaniju JTI i nagrade u kategorijama top 5 najboljih employer branding nastupa i top 5 najpoželjnijih poslodavaca u istraživanju Belgrade Youth Awards uručili Andrei Račić, Recrutment Associate People & Culture Department. Intervju o samom BYF, njihovim aktivacijama i beneficijama koje pružaju mladima i svojim zaposlenima pročitajte u nastavku.

Možete li nam preneti svoje mišljenje o BYF, šta je ono što biste izdvojili i što je na Vas ostavilo najveći utisak?

Družimo se sa vama dugo i divno je gledati kako projekat raste svake godine, organizacija je svaki put bolja, a posetilaca je sve više. Najveći utisak uvek ostave fantastični, proaktivni i motivisani mladi ljudi koji dolaze na BYF, a nama je ta prilika da se upoznamo sa njima, razmenimo kontakte i predstavimo sve sjajne stvari koje radimo zaista dragocena.

Kako se osećate povodom osvojenih nagrada? Kakav je osećaj biti najbolji i koliko je vremena i truda bilo potrebno da se sve to postigne?

JTI je već petu godinu zaredom dobio TopEmployer sertifikat za najboljeg poslodavca na globalnom nivou, a četvrtu godinu u Srbiji. Neizmerno nam je drago što su i svi ti mladi ljudi to prepoznali! Mi verujemo da je to proces koji podrazumeva konstantno ulaganje u organizacionu kulturu, zaposlene i njihov razvoj jer sa najboljim ljudima nije teško biti najbolji. Ponosni smo na sve nagrade koje dobijamo, a još ponosniji na naše zaposlene koji su naša najveća snaga i naši najbolji ambasadori. Kad je u pitanju EB nagrada, na to sam posebno ponosna. Mnogo me raduje što su ljudi prepoznali i toliko pozitivno reagovali na sve što sam osmislila.

Recite nam nešto o employer brandingu, Vašim aktivnostima na tom polju, kao i projektima.

Prošle godine smo predstavili našu Join The Idea kampanju, a ove godine nam je najveći fokus Make It Bright, veliki globalni izazov za studente svih fakulteta i usmerenja čija je glavna nagrada plaćena praksa u inostranstvu u trajanju od 6 meseci. Prezentovali smo ga i na sajmu uz pomoć svih onih stikera, tagova za prtljag i sladoleda, verujem da se sećate tog šarenog štanda. ? Zanimljivo je da je među učesnicima izazova bilo mnogo studenata koji su za Make It Bright čuli baš na BYF-u. Osim toga, aktuelni su nam i naši redovni Trainee programi plaćene prakse kako u kancelariji u Beogradu, tako i u našoj fabrici u Senti i sjajna su prilika za mlade koji žele da započnu karijeru u velikoj internacionalnoj kompaniji.

Možete li nam reći nešto o planovima za kraj godine i neki budući period?

Privodimo kraju Make It Bright izazov. Trenutno smo u završnoj fazi lokalnog dela takmičenja i treba da izaberemo pobednike koji će ići u Ženevu na globalno finale. 10 sjajnih mladih ljudi poslednja dva meseca radi na razvijanju ideje i pisanju business case-a sa svojim mentorima, a našim kolegama. Osim putovanja u Ženevu i mogućnosti osvajanja plaćene prakse u inostranstvu, nekoliko učesnika ćemo primiti na plaćenu praksu ovde u Beogradu, u sektoru koji sami izaberu. Za sledeću godinu opet spremamo nešto zanimljivo, pratite nas!

Posetom ovoj kompaniji završeno je uručivanje nagrada u okviru projekta Belgrade Youth Awards. EKOF Media Group, nosilac ovog istraživanja, priprema još iznenađenja do kraja godine

Pripremila: Emilija Milovanović