Youth NOW

Marko produkt poklanja lopte svim osnovnim školama u Srbiji

Beograd, 10. april 2018. – Kompanija Marbo Product, doniraće lopte za fudbal, košarku, odbojku i rukomet svim osnovnim školama na teritoriji Srbije. Cilj donacije je popularizacija sporta među osnovcima i podsticanje rasta i razvoja dece na principima zdravih životnih stilova, kao i prevencija gojaznosti među decom školskog uzrasta. Donacija se realizuje uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije.

Donacija kompanije Marbo Product realizuje se u okviru kampanje brenda Chipsy „Pokaži fudbalsku strast“.

Donacijom lopti za više od 1200 škola na teritoriji Srbije želimo da promovišemo sport i rast i razvoj dece i omladine na principima zdravih životnih stilova. U kompaniji PepsiCo se vodimo principima „Poslovanje sa svrhom“ i smatramo da samo ukoliko činimo dobro možemo dobro i da napredujemo. Naša donacija se realizuje i kao jedna u nizu aktivnosti koje ćemo sprovesti kao deo podrške Nacionalnom programu za prevenciju gojaznosti kod dece i odraslih, koje sprovodi Ministarstvo zdravlja Republike Srbije istakao je Nenad Miščević, generalni direktor kompanije Marbo Product.

Podršku kampanji dale su i istaknute sportske ličnosti, među kojima je i Dejan Stanković, proslavljeni fudbalski reprezentativac.

Ministar prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, Mladen Šarčević zahvalio je kompaniji Marbo Product na pokazanoj društvenoj-odgovornosti i ocenio da su lopte nešto što je školama uvek potrebno.

Kompanija Marbo Product doniraće više od 15 000 lopti, od čega je 7000 namenjeno školama u Srbiji, dok će ostale lopte biti donirane svim osnovnim školama u Crnoj Gori, kao i u Bosni i Hercegovini. Na taj način će svi osnovci iz regiona dobiti priliku da se aktivno bave timskim sportovima, uživaju u fizičkoj aktivnosti, ali i razvijaju timski duh i fer plej.

O kompaniji PepsiCo

Potrošači u više od 200 zemalja širom sveta milijardu puta dnevno uživaju u PepsiCo proizvodima. Svojim portfoliom hrane i pića koji obuhvata Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, PepsiCo je ostvario više od 63 milijarde dolara neto prihoda u 2015. godini. PepsiCo portfolio obuhvata širok spektar hrane i pića, uključujući i 22 brenda koja pojedinačno generišu više od milijardu dolara na godišnjem nivou u maloprodaji. PepsiCo se rukovodi ‘Poslovanjem sa svrhom’ – fundamentalnim uverenjem da je uspeh naše kompanije neraskidivo povezan sa održivošću sveta koji nas okružuje. Mi verujemo u kontinuirano unapređenje proizvoda koje prodajemo, poslujući odgovorno prema planeti i osnažujući ljude širom sveta, čime PepsiCo kao uspešna globalna kompanija stvara dugoročnu vrednost za društvo i akcionare. Za više informacija posetite www.pepsico.com.

Izvor: PR

Exit mobile version