Učesnici nakon Vlasina foruma – Koji im je najjači utisak?

, AKTUELNO

Danilo Jadranski, 19, Sremska Mitrovica

Najjači utisak na mene je ostavilo druženje, kako smo organizovali kamp i podelili zaduženja. Uopšte, sarađivali smo kao ekipa, mnogo sam ih zavoleo i nadam se da ćemo ostati u kontaktu. Predavanja koja sam slušao će mi mnogo značiti, naročito predavanje Jovana Aleksića o Kosovu i kulturnom nasleđu. Takođe, ruski predavači su nam objasnili mnogo toga u vezi preduzetništva i njihovih foruma.

Danilo Jadranski

Milana Ilić, 18, Subotica

Imala sam tu sreću da budem u najboljoj kamperskoj jedinici Wi-Fi 26. Naša jedinica je imala oko 16-17 kampera i svi smo bili kao porodica! Naša poglavica, stub naše „porodice“ je bila Jovana Janković, koja je uradila odličan posao lidera i držala nas na okupu kad je bilo najteže (kad se jela pašteta), a mi smo bili odlični timski igrači te smo se trudili da joj olakšamo posao. Kada biste došli u našu kampersku jedinincu, zapazili biste logorsku vatru koju smo zajedno održavali, a oko vatre su bile dve klupe sa naslonima, koju su napravili momci iz naše jedinice. Imali smo i oglasnu tablu, na kojoj su bili nalepljeni papiri: jedan sa brojevima telefona (jer smo se brinuli o međusobnoj bezbednosti), drugi gde je stajao raspored pranja sudova gde niko nije bio izostavljen, treći gde je bio raspored predavanja na koja smo svi grupno išli i poslednji koji se menjao svakog dana – spisak za kupovinu. Zaista, ukoliko treba da opišem jednom rečju naš kamp to bi bila – porodica.

Milana Ilić

Aleksandar Rosić, 20, Novi Pazar

Došao sam ovde kao Valentinov prijatelj od pre mnogo godina i to u svojstvu volontera, fotografa, snimatelja i grafičkog dizajnera. Sve što sam doneo od opreme je u roku od tri dana bilo pokvareno ili pokvašeno – prvo su mi okvasili laptop i fotoaprat, onda su mi slomili displej na telefonu, a poslednjeg dana nakon šetnje sećanja su mi slomili i stativ za fotoaparat. U principu, nije bilo loše! Naš kamp se zvao Velika Srbija, zato što nas je bilo iz svih krajeva. Flegmatični Miljan je ostavio najbolji utisak sa sarkastičnim “mhm”. Nekima sam bio poput prodavnice pošto su se “grebali” za cigare. Bilo mi je interesantno to što su od prvog dana svi bili toliko slobodni i kroz razgovor i kroz ponašanje. Lepo smo se slagali, niko se ni na koga nije ljutio, jedino je bilo malo tenzije prvo veče kada je pala kiša.

Aleksandar Rosić

Milica Kovačević, 19, Istočno Sarajevo

Za ovaj forum sam saznala preko prijatelja iz Ujedinjene Srbije, gde sam takođe bila učesnik jednog foruma. Sve do dva sata pred polazak sam se dvoumila da li uopšte dođem. Međutim, sada sam prezadovoljna! Ljudi su malo je reći predivni – drugarica Sara i ja prvi put kampujemo i nismo znale ništa kako da postavimo, a drugari iz kampa Velika Srbija su nam pomogli u tome. Oni su nam spremili šatore, organizovali nas i za sedam dana smo se toliko združili da smo postali kao velika porodica. Sigurna sam da ćemo ostati u kontaktu i nadam se da ćemo sresti i sledeće godine!

Milica Kovačević

Miljan Rakočević, 24, Lazarevac

Iz ličnog iskustva kažem da se na Forumu možete odmoriti pored jednog od najlepših i najčistih jezera kod nas, upoznati sebi slične ljude iz svih krajeva, sve do Rusije koja je bila ovogodišnji gost te naučiti dosta toga korisnog na zanimljivim predavanjima iz raznih oblasti. Uslovi koji zbog kiše ili nedostatka materijalnih sredstava nisu uvek idealni te vas osnažuju i čine veze jos jačim, jer tada prijateljstvo samo jos više dolazi do izražaja.

Miljan Rakočević

Anonimus, 16

Prvi dan nismo imali vodu za piće. Prva dva dana smo jeli samo paštetu za doručak, dok je ručak bio zaista dobar. Nije mi bilo jasno zašto su nas budili već u 7, a doručak je bio tek u 9 sati.  Šatori su nekvalitetni i pokisli smo kada je padala kiša te smo imali osećaj kao da smo u đakuziju. Takođe, obećali su nam da ćemo imati mobilnu prodavnicu u kampu, ali to nije bilo ispunjeno.

Anđela Ljubisavljević, 21, Niš

Ovo mi je već drugi put da kampujem na Vlasini. Prošle godine sam došla samostalno i apsolutno nikog nisam poznavala, a ove godine sam se priključila i organizacionom timu. Naravno, ne bih došla opet da mi nije bilo super prošle godine! Ove godine nas nije baš najbolje poslužilo vreme i to je malo kvarilo provod. Svi smo se veoma zbližili te su se stvorila mnoga lepa prijateljstva.

Anđela Ljubisavljević

Andrija Miletić, 18, Kosovska Mitrovica

Prvi put sam na Vlasinskom jezeru i mnogo mi se dopada! Upoznao sam divne ljude koji su mi jako pomogli svojim savetima. Ovaj forum mi je omogućio da preko ruske fondacije “Gorčakov” dobijem mogućnosti da odem u Rusiju tj. u njihov kamp naredne godine. Igrom slučaja, bio sam jedan od pobednika u Kvest-igri i osvojio ovu nagradu.

Andrija Miletić

Marko Galić, 18, Kosovska Mitrovica

Takođe, i meni je ovo prvi put na Vlasini. Mnogo mi se dopada to što su došli mladi iz cele Srbije i to što sam upoznao dosta ljudi. Glavni razlog mog dolaska ovde je upravo druženje! Hteo bih da se zahvalim organizatorima i koordinatorima jer su uspeli da uveličaju ovaj događaj i da bude sve onako baš kako smo zamišljali.