Intervju sa Srđanom Radićem, direktorom marketinga kompanije SBB

, AKTUELNO

Pred samu konferenciju Future is now, koja će se održati 26. novembra na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, odlučili smo da porazgovaramo sa Srđanom Radićem, direktorom marketinga kompanije SBB.  Srđan će biti učesnik panel diskusije – Marketing u doba digitalne revolucije i milenijalaca.

 

Na pitanje jednog prosečnog potrošača „Zašto bih Vam verovao/la, šta biste mu odgovorili?

Velika ulaganja u najsavremeniju tehnologiju i veliki broj korisnika govore u naše ime. Nastavićemo da budemo pioniri na tržištu, kao što smo uvek i bili do sada.

Milenijalci su svakodnevno aktivni na nekoliko društvenih mreža. Na koje načine pokušavate da im što više približite svoj brend?

Shvatamo da su u pokretu, da su konstanto u potrazi za novim izazovima, tehnologijama, novim znanjima. I zato im pružamo uslugu koja odgovara njihovim potrebama. Primera radi, sve naše usluge mogu da koriste i van kuće preko UNIFI mreže, UNIFON i D3GO aplikacija. Verujemo da nema boljeg načina za približavanje brenda od ispunjavanja onoga što ste obećali. A ne zaboravite, mi ipak imamo najbrži internet na tržištu, tako da nam je tu posao sa milenijalsima znatno lakši.

SBB je vodeći provajder televizije, interneta i telefonije u Srbiji. Da li ste jedan od onih koji misle da će TV „opstati“ uprkos konstantnoj digitalnoj revoluciji?

Eru u kojoj je televizija bila u zamahu, sredinom prošlog veka, proglasili su krajem radija. Međutim, vidimo da se tako nešto nije desilo. Ne bih govorio o televiziji kao o nečemu što treba da „opstane“, ona će se menjati u skladu sa napretkom tehnologije. Već uveliko ide u pravcu interaktivnosti. Kroz različite aplikacije i smart televizore korisnik u budućnosti će moći da televiziju prilagodi sebi.

Poruka za studente, buduće lidere raznih industrija.  

Definitivno najuzbudljiviji posao na svetu za one koji su spremni da sednu u vozilo čiju destinaciju ne znaju. Pratite, ali još važnije osmišljavajte trendove i rušite granice.

Više o ostalim učesnicima možete pronaći na linku konferencije http://future.ekofmedia.com/

srdajn-radic-2

Marija Tomić

Fotografije: PR