Youth NOW

IKEA vraća značenje imenima svojih proizvoda

Neka od imena proizvoda kompanije IKEA npr. Bolmen: tvoja četka za toalet, Toftan: tvoja kanta za smeće, Misterhult: tvoja lampa od bambusa zvuče na prvi pogled egzotično, ali svako predstavlja poznatu destinaciju u Švedskoj.

Trenutno je u toku marketinška kampanja Švedske turističke agencije da ljude navede da upoznaju originalne nazive artikala ove kompanije.

Pomenuta četka za toalet je dobila ima po Bolemenu, prelepom jezeru opkoljenom drevećem u regionu Smaland u južnom delu zemlje, dok je Misterhult arhipelag od 2000 ostrva u istom delu. Navedeni naziv Toftan, nije samo kanta za smeće, već jezero u oblasti Dalarna u centralnom delu.

Pokrenuta kampanja „Otkrijte originale“ sakupila je 21 IKEA proizvod i uparila sa njihovim imenjacima pokušavajući da usmeri kupce ka daljem istaživanju prvobitnih značenja.

Nils Person, marketinški direktor kompanije Visit Sweden je izjavio da nije zamerio kompaniji IKEA i da se može reći da je pomogla da švedska turističa mesta postanu svetski poznata.

On je dodao da je sada vreme da se prikažu originali iza naziva proizvoda.

Pretragom na mreži možemo lako da otkrijemo osim izgleda predmeta i lokaciju, koja se krije iza ovog imena.

Kallax je, na primer, više od police – to je mesto u Laponiji, poznato po specijalitetu fermentisanoj haringi, a šuma Holjes, ljubiteljima IKEA-e znana kao lampa je u stvari najmanje naseljeno područije gde postoji područije koje je zaštićeno Uneskom – Bodviken, planinsko jezero severnoj Švedskoj. IKEA je dodela ovaj naziv umivaoniku. Na obali navedenoj jezera Bolmen u okviru kampanje je postavljen slogan ,,Dobro došli u Bolmen: više od IKEA toaletne četke’’, koji simbolično želi da stavi do znanja da je ovo netaknuto prirodno okruženje neprocenljivo za sve nas, a pritom poziva sve zainteresovane da posete ovu, ali i drugih 20 destinacija širom Švedske.

Portparol Visit Sweden je izjavio da su gradovi u okolini veoma ponosni na ovu inicijativu i da cene to što je IKEA imenovala proizvod nazivom prelepog jezera, ali da žele da se svetu pokaže šta originalni naziv zapravo predstavlja.

Lokalni odbornik Magnus Gunarson je izjavio: ,, To je neverovatno lepo mesto, koje volimo mi lokalno stanovništvo. Želeli bismo da pozovemo ceo svet da provede vreme u našem divnom, netaknutom prirodnom okruženju, pokazujući istu negu kao mi I uživajući u kristalno čistoj vodi’’. Takođe je naglašeno da su destinacije zaslužile da privuku pažnju, na istom nivou kao i ovi popularni proizvodi i da je plasirana ideja najzabavniji način za to.

Izvor: CNN

Foto izvor: pixabay.com

Pripremila: Sara Nikolić

Exit mobile version