Ekspanzija korejske kozmetike u Evropi

, LIFESTYLE

Južnokorejski kozmetički brendovi, poznati po prirodnim sastojcima kao što su zeleni čaj, žen-šen i puževa sluz, uspešno su uspeli da se probiju i na evropskom tržištu.

Odabravši luksuznu destinaciju za zavođenje evropskih potrošača, vodeća kozmetička kompanija Južne Koreje Amore Pacific lansirala je svoj vrhunski brend Sulwhasoo u prodavnicama poznate robne kuće Galeries Lafayette u Parizu. Posle Francuske, sledeća meta je bila Velika Britanija, gde je Amore Pacific lansirala svoj drugi najpoznatiji brend Laneige.

Korejska kozmetička industrija stekla je dobru reputaciju koristeći se stalnim inovacijama. Poznati su po mešanju prirodnih sastojaka karakterističnih za Daleki istok-zeleni čaj, puževa sluz i koren biljke žen-šen su sastavni deo mnogih proizvoda.

Korejski talas kozmetike

Hallyu, korejski talas pop culture, koji se pojavio u Aziji 1990-tih godina, dolazi i do Evrope, zajedno sa prodajom kozmetičkih proizvoda. Sve je više mladih fanova koji žele da se šminkaju kao glumci poznatih K-drama ili pevači K-pop grupa.

Kompanija Amore Pacific je prošle godine zaradila oko 5.6 biliona dolara. Najveći procenat zarade ostvaren je na azijskom tržištu, dok je u Evropi i Americi prodata roba u vrednosti od 100 miliona dolara. Rani uvoz azijske kozmetike bio je propraćen i entuzijazmom za “kawai”, što na japanskom znači “slatko”. O tome najbolje svedoče maske za lice brendova TonyMoly I Skin79, u obliku pande.

Jedna od tajni i skrivenih veština korejske kozmetike je briga o nezi koze. Korejska kozmetika predstavlja spoj šminke i sastojaka za negu kože.

Tako su postale svetski poznate BB i CC kreme, koje odlično prekrivaju nesavršenosti i ujedno neguju kožu. Spoj tradicionalnih azijskih sastojaka i inovativnih tehnika još jedan je zaštitni znak korejske kozmetike.

Južnokorejska lepota i nega kože zahtevaju različite načine nanošenja i korišćenja koje je Evropa rado prihvatila i počela da praktikuje. 

Ono o čemu se azijska kozmetika brine jeste da svaki proizvod lepo miriše, da je prijatan na dodir i da zadovoljava sve potrebe potrošača. Baš zbog svih ovih karakteristika, mnogi zapadnjački brendovi počeli su da kopiraju azijske. Mnoge svetski poznate kompanije, kao što je L’Oreal, žele saradnju sa azijskim brendovima, kako bi se probile i postale poznate i na azijskom tržištu.

Autor: Dragana Lanzolla