Apatinska pivara osvojila drugo mesto za najbolji employer branding nastup u istraživanju Belgrade Youth Awards

Za nama je još jedan uspešno održan Belgrade Youth Fair, na kojem su učestvovale najveće kompanije koje posluju u Srbiji. Svaka od njih istakla se svojim atributima i vrednostima i tako doprinela da čitava manifestacija dobije odlike najboljeg i najvećeg karijernog događaja za mlade. Posetili smo Apatinsku pivaru i nagradu za osvojeno drugo mesto u kategoriji najboljeg employer branding nastupa u istraživanju Belgrade Youth Awards uručili Bojani Glogovac, HR direktorki za Srbiju i Crnu Goru. Intervju o samom BYF, njihovim aktivacijama i beneficijama koje pružaju mladima i svojim zaposlenima pročitajte u nastavku.

Kakve su Vaše impresije sa BYF-a?

Kada je u pitanju učešće na BYF, želja našeg APA tima je bila da se približimo mladima koji dolaze na sajam, da naučimo više o njihovim potrebama i da im predstavimo mogućnosti razvoja u Apatinskoj pivari. Pokušali smo da se predstavimo u skladu sa našom kulturom –mi ne volimo uštogljeni korporativni jezik i umesto strogog i napetog razgovora za posao, oni su se osećali kao da su se našli s prijateljem u kafiću, jedino što ih je s druge strane šanka, umesto Beer Master-a sačekao naš zaposleni, spreman da „posluži“ i podeli iz prve ruke znanje i iskustvo koje je “skuvao” u Apatinskoj pivari. Drago nam je da su učesnici nagradili tu vrstu neposrednosti koju ohrabrujemo i kod naših zaposlenih. Naš HR tim je učešćem na sajmu veoma zadovoljan jer smo nove kolege pronašli upravo na BYF.

Kako se osećate nakon što ste osvojili drugo mesto u kategoriji najboljeg employer branding natupa?

Kao što za naše kupce i potrošače želimo da budemo prvi izbor, tako intenzivno radimo na tome da za studente završnih studija i mlade talente naša pivara bude prvi izbor. Približavamo se periodu kada ćemo se predstavljati predavanjima i radionicama na fakultetima sa kojima sarađujemo, kako bismo na vreme promovisali programe koje nudimo kao što su Trainee programi u Supply-u i Logistici. Praksa je da naši zaposleni koji su prošli kroz ove programe iz prve ruke podele iskustva sa studentima završnih godina i na taj način im pomognu da lakše i brže dodju do odluke kakvu karijeru žele da grade. Svakako i dalje ćemo biti prisutni na sajmovima zapošljavanja, obzirom da se pokazalo da uspešno na taj način dolazimo do kvalitetnih novih kolega i mladih talenata.

Okrenuti smo ka mladim i ambicioznim ljudima, pojedincima koji su spremni da idu korak dalje i koji se ne plaše velikih izazova. Uvek smo u potrazi za radoznalim mladim ljudima željnih novih iskustava koji žele da učestvuju u radu u dinamičnom i velikom sistemu, a mi smo svakako tu da im to i pružimo.

Šta biste istakli kao Vaš dodatni uspeh iz ove oblasti?

Ponosni smo što je naš tim osvojio Case Study takmičenje poslovne škole Bled! APA tim je pokazao je da su fokusiranost na rešavanje problema, otvorenost, međusobna komunikacija, dobra organizacija, upravljanje vremenom i timski rad ono što je najvažnije za uspešno rešavanje poslovnog slučaja i zajedničkim snagama ostvarili su pobedu na takmičenju.

Ovom pobedom, naša ekipa se nominovala za regionalno takmičenje u rešavanju poslovnog slučaja na Bledu, gde će se nadmetati sa pobedničkim timovima iz Slovenije, Hrvatske i Bugarske. Ovo su jedne od brojnih razvojnih šansi koje mogu da iskuse radom u našoj kompaniji, koji svakako doprinose njihovoj karijeri.

Koje još aktivnosti imate usmerene ka mladima i svojim zaposlenima?

Pored brojnih redovnih benefita koje pružamo zaposlenima, imamo niz ostalih aktivnosti u toku godine u kojima su aktivno uključeni.

Dobar način da se živi zdravo i druži sa kolegama je program „Kako si danas?“ kroz koji podstičemo zaposlene da brinu o sebi i drugima – kolegama i društvenoj zajednici kroz učešće u brojnim sportskim humanitarnim akcijama. Svake godine se na Beogradskom maratonu trči za BELhospice tim i učestvuje na turnirima u kuglanju, tenisu, fudbalu i basketu i na taj način pomaže prvom hospisu za palijativno obolele. U okviru internog takmičenja „Al’ je lep ovaj step“ koji promoviše alternativne vidove prevoza od kuće do posla, motivišemo zaposlene da šetaju te smo za nedelju dana prešli 3 miliona koraka, a one najuspešnije smo iznenadili poklonima.

Zaposleni su i najbolji promoteri naše dugogodišnje kampanje „Reciklirajte i Vi“ jer naviku pravilnog odlaganja otpada i recikliranja prenose i na svoje ukućane i prijatelje. Svake godine zaposleni što individualno, što kroz akcije sa kupcima, sakupe po milion čepova koji se predaju Udruženju čep za hendikep koje potom nabavlja ortopedska pomagala.

Naši zaposleni su naši najbolji ambasadori i lepa reč se dalje širi upravo ukoliko kreće iz „kuće“.

Uskoro nas očekuje uručivanje i ostalih nagrada, kao i poseta i razgovori s nagrađenim kompanijama, u okviru projekta Belgrade Youth Awards.

Pripremila: Emilija Milovanović