“Mi smo budućnost svoje struke” review Vasić akademije

, AKTUELNO

U prošlom tekstu sam analizirala lični brend “Petar Vasić” kao i percepciju koju sam imala o njemu pre polaska na “Vasić akademiju” (ovde)

U cilju potpune transparentnosti, želim da naglasim da sam mesto na akademiji za prvi semestar dobila preko nagradne igre koju je Petar Vasić organizovao. To NE znači da će moja kritika biti obojena, a zaključićete isto i sami u nastavku teksta.

Cilj ovog teksta je da obezbedi ljudima koji razmišljaju da upišu neki program (ovog tipa) predstavu o vrednosti koju dobijaju za svoj novac jer ne plivamo u parama.

1) SADRŽAJ PROGRAMA:

[A] Predavanja su online.

  • (4 dana + 1 dan uživo ali i to se snima)
  • na video klipu se ne pojavljuje Vasić, već samo kratak rezime onoga o čemu govori.

  • Plus:

Možete da sadržaj opet slušate, pristupite kad želite itd.

  • Minus:

Vasić ima neverovatnu energiju i odlično drži pažnju kada govori. To se ne prenosi na snimak jer nije sebe snimao kako govori. Snimak je statičan i stoga naša pažnja pada.

[B] Prva 2 dana su uvod, druga 3 pricaju konkretne stvari.

  • Prešli smo uvod u marketing, osnove i većinu stvari za Fb page, Ads manager i “zagrebali” Instagram.

    Plus:

  • Kreće se od nule idealno za početnike ali i ljude koji žele da obnove gradivo (kad radimo nekad zaboravimo na suštinu jer se isuviše involviramo u operativu).

    Minus:

  • Opasnost da studenti i ljudi koji su formalno obrazovani iz marketinga pomisle da su kupili kurs iz teorije marketinga. Nije komunicirano šta kom semestru pripada, tj. agenda za semestar, pa sam pomislila da je ceo prvi semestar uvod koji smo prvi dan dobili (tj. teorija marketinga) koju kao diplomac Ekonomskog fakulteta znam napamet.

Plus:

  • Odlično je to što su preostala 3 dana bilo vrlo konkretna i sa pregršt informacija, pa sam bila veoma zadovoljna.

[C] Klipovi su dostupni do drugog semestra koji će biti u avgustu.

  • Vasić je pitao polaznike do kada im odgovara da to bude dostupno i prilagodio željama polaznika, što je više no korektno.

[D] Osim klipova, dobija se i materijal koji se može download-ovati.

[E] Fenomenalan customer service.

  • Jovan je odgovarao brzo u bilo koje vreme na sva pitanja, ali i Petar na Fb page-u, profilu itd. (Testirala sam)
  • Poslala sam mail u neprimerno doba jer sam zaboravna (moram odmah da nešto uradim, da ne zaboravim) i ne očekujem da su budni. Nisam očekivala da će odmah, već sutradan odgovoriti.Kasnije me bio blam.
  • Zamislite da sam platila kurs. tačno bih ih sve kolektivno spakovala u torbu I kidnapovala dok ne iscedim svo moguće znanje.

 

[F] Neočekivani sertifikati

  • Kurs nije prodavan kao sertifikovan, tako da sam bila prijatno iznenađena.

2) ORGANIZACIJA:
(deo u kom imam zamerke ali ovo su operativne stvari)

[A]  Nije naglašeno da je online kurs.

[B]  Kurs je podeljen u 2 semestra (pohađala sam samo prvi). Nije naglašeno šta je deo kog semestra, samo teme tako da nisam imala pojma šta ćemo preći do samog kraja.

[C]  Ne postoji program akademije po temama i blokovima (osim osnovna 4) da bi ljudi znali šta kupuju.

[F]  Opis na sajtu kursa je predugačak pa ga do pisanja ovog članka nisam ni čitala.

Predlog je da se podeli po pasusima i ključne reči bolduju jer zaista sadrži korisne informacije.

Predlog je da se sredi: šturost podataka na sajtu zbog povećanja broja polaznika. Jasno je da su polaznici privučeni brendom koji je Vasić izgradio, međutim predložila bih da se izbegne maglovitost u bilo kom smislu.

Imamo jako nizak životni standard i bitno je da se komunicira neka sigurnost kada se investira i daje novac. Da nisam dobila mesto, ne bih ga platila jer (iako izuzetno poštujem Vasića) nije imalo ‘close the deal’ hook što je šteta jer sad kad sam prošla program vidim da vredi. 

Moguće je da je Vasić negde u nekim klipovima pomenuo nešto ili sve od ovoga, ali sve to mora da postoji na sajtu.

3) POREĐENJE SA SLIČNIM PROGRAMIMA: 

Osnovna razlika je u

  • sadržaju programa
  • u načinu razmišljanja predavača
  • privlači drugačiji target

Da biste bolje uočili sličnosti i razlike između 3 kursa, napravila sam tabelu sa detaljnim poređenjima:

[A] Facebook.PRO (Milan Maglov

[B] Internet Marketing Klub (Ivan Bildi i Mladen Stojanovic)

[C] Vasić akademija (Petar Vasić)


4) FUN FACT:

Ljudi koji ne razmišljaju konceptualno neće biti zadovoljni, Iako je ono što priča korisno.

Pretpostavljam da bi najviše (ali ne isključivo) “leglo” sledećim tipovima mentalnog sklopa po MBTI tipologiji:

 (definitivno)

Test uradite ovde (veoma je koristan, legitimna psihologija je u pitanju).

Došla sam do ovog zaključka posmatranjem ljudi iz svog okruženja i njihovim reakcijama na Vasićev brend. Odgovorno tvrdim da su njegovi vatreni fanovi ENTP i ENFP.

Pretpostavljam (mada ne znam) da je I Vasić jedan od ta 2 tipa (sličan se sličnom raduje).

Ima tu neku zvrčkastu energiju karakterističnu za ta 2 psihološka profila.

Dopalo mi se veoma nešto što je na samom kraju rekao. Iako smo sada kao social media specijalisti necenjeni i loše plaćeni, treba da investiramo u sebe jer će se to isplatiti u budućnosti kada ovo bude bila veoma tražena profesija sa velikim budžetima. Mi smo budućnost.

OCENA: 8/10 (sa moje perspektive)
OCENA: 10/10 (sa perspektive početnika u soc. medijima)

Miljana Nikodijević