Intervju sa Anom Babić | Teško je i zabavno biti žena umetnik i preduzetnik

, AKTUELNO

Humoristične i originalne ilustracije na šoljama, rokovnicima, odeći i drugim predmetima verno oslikavaju situacije iz svakodnevnog života i našle su put do srca Beograđana, zahvaljujući mladoj talentovanoj dizajnerki Ani Babić, kreatoru brenda „Škrabac“.

YN: Brend „Škrabac“ je postao izuzetno poznat Beograđanima. Kako je nastao?

– Škrabac je nastao spontano, iz potrebe da se bavim kreativnim poslom. Prvo je postojao sketchbook u kom sam crtala svakodnevna dešavanja i misli, a kasnije su se ti crteži našli na majicama, jastucima, rokovnicima i ostalim proizvodima.

Logo Škrabac

Logo Škrabac

Naravno, pre svega toga je postojao jedan dug proces istraživanja i planiranja.

YN: Kome je „Škrabac“ namenjen?

– Škrabac je namenjen svim ljudima koji imaju smisla za humor.

YN: Odakle crpiš inspiraciju za ovako kreativne natpise i ilustracije i šta je ono što te pokreće?

– Inspiracija je svuda, sve što čujem a učini mi se zanimljivo pretvaram u formu crteža. Ono što me pokreće su divne poruke koje dobijamo od zadovoljnih kupaca. To je nešto što daje vetar u leđa.

YN: Gde možemo da nađemo tvoje proizvode?

– Naše proizvode možete da poručite putem sajta www.skrabac.com ili preko Facebook i Instagram stranice. Takođe, u Beogradu u nekoliko radnja- Supermarket, Mikser, Puna Kuca, Makart, Lovely, Baby Charlotte, a u Novom Sadu u radnji Unikatni Kutak.

YN: Koliko je teško biti žena umetnik i preduzetnik danas?

– U isto vreme je i teško i zabavno. Sve je to deo procesa, ali kad na kraju imaš u vidu da radiš nešto što zaista voliš sve je lakše.

bioYN: Kako teče jedan proces stvaranja novih proizvoda i ko ti pomaže u tome?

– U Škrabac timu je i moj dečko Ivan, od samog početka. Sam proces se sastoji od kupovine materijala, odabira printova, komunikacije sa različitim saradnicima za kutije, bedževe, etikete…a pre svega toga ide planiranje i odlučivanje o proizvodima koji će se naći u ponudi.

YN: Da li imaš ambiciju da “Škrabac” jednog dana postane svetski brend?

– Postoje razni planovi u kom smeru bi mogao da se razvije Škrabac, ali mislim da je još uvek rano pričati o tome jer postojimo tek oko 2 godine…što je sam početak nečeg 🙂

YN: Šta bi preporučila mladim talentovanim umetnicima, koji su rešeni da pođu tvojim stopama?

Definitivno da ne odustaju od svojih ideja, jer uvek postoji način za realizaciju. Svesna sam da nije lako kad završiš faks, i sama sam prošla kroz razne faze i poslove, ali na kraju se kockice slože, samo treba biti uporan i strpljiv.

Ana Babić je zajedno sa Youth Now pripremila nagradnu igru za naše čitaoce te nas obavezno pratite narednih dana na Fejsbuk stranici YouthNOW

rokovnici

rok2

12345678910Autor: Branka Čvorović

Fotografije: Škrabac

Naslovna fotografija: Andrija Rančić, Stefan Đaković